ח"כ זאב אלקין: "יש לנו כעת הזדמנות לעצב מציאות"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ זאב אלקין: "יש לנו כעת הזדמנות לעצב מציאות"

    יו"ר סיעת המחנה הממלכתי, זאב אלקין ב'מהדורת הבוקר': "יש הזדמנות לעצב מציאות חדשה באזור, יש לנו לגיטימציה לעשות – אחר כך יהיה מאוחר. יש להם 30,000 לוחמים, לג'יהאד עוד 20,000 ויש עוד 50,000 פוטנציאליים. האם נוכל לגרום להם לא להשתלט לבסוף? הוא השתלט על הרש"פ עם 7,000 לוחמים חדורי מוטיבציה"

    זאב אלקין צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר ועדת חוץ וביטחון, איש המחנה הממלכתי, ח"כ זאב אלקין לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר' בקול חי: "צריך להתעניין במה שקורה בעזה כבר עכשיו. במשך עשור העולם לא התעניין בפיתרון מדיני, כעת הסיטואציה השתנתה"

    עוד אמר אלקין: "הפיתרון של שתי מדינות לשני עמים זה ליצור סיכון שביעי באוקטובר בכל גבולותינו. העולם לא חושב ככה ולכן כבר עכשיו יש הזדמנות לעצב מציאות, יש לנו לגיטימציה לעשות – אחר כך יהיה מאוחר"

    "כשמדברים שהמטרה היא מיטוט החמאס, אני שואל: יש להם 30,000 לוחמים, לג'יהאד עוד 20,000 ויש עוד 50,000 פוטנציאליים. האם נוכל לגרום להם לא להשתלט לבסוף? הוא השתלט על הרש"פ עם 7,000 לוחמים חדורי מוטיבציה"

    "הרשות הפלסטינית לא מצליחה לשלוט בג'נין, בוודאי לא תכריע את עזה. אבל לדעתי הקבינט צריך לדון בזה כבר עכשיו ולקבוע מציאות חדשה, אם נפעל בדחיינות כמו שפעלנו עד היום, לא נוכל לעצב מציאות. אחרי השחיטה שעשו בעם היהודי, אסור לעצור עד למימוש המשימות. העולם מסתכל".

    האזינו



    0 תגובות